Bazarghai 2009.09.27. 13:17

Clockwise Orange

     Ebben a bejegyzésben nem a 80-as évek egyik drog-kultfilmjéről (mechanikus narancs) kívánok szólni, hanem a frissen elkészült elektromos kerékpáromról.

     A szerkezet már harmadik generációs fejlesztés, úgymond kiforrott technika. Adva volt egy schwinn mintájú cruiser bicikli, ami a dicső kínai nehézipar remeke (barokkos túlzással). A biciklit annó dobozolva vettem, házilag kellett összerakni, mint az ikea-s szekrényt. borzasztó minőségű volt, azonnal cseréltem a legtöbb alkatrészészét (erre mondják, h olcsó húsnak híg a leve). Összeállt végül a járgány, de nem volt olyan, mint szerettem volna. Így rászántam magam egy végső átalakításra.

     Egy lelkes fórumozó barátom tanácsára írtam az egyik hazai elektromos kerékpár forgalmazó cégnek és volt nekik megfelelő agymotorjuk. Így már használhattam a jelenlegi 24 voltos rendszeremmel a binyiglimet. Egy hét megfeszített munka után összeállt a nagy mű: narancsszínű váz, fekete villával letisztult elrendezéssel végre elégedett vagyok az eredménnyel. Sebessége nem túl egetverő, de 25 km/h-val kényelmesen lehet vele haladni, és fáradtság nélkül megtenni nagyobb távolságokat. Mindemellett alkalmas a gép "normál" módú tekerésre is.

A bejegyzés trackback címe:

https://bazarghai.blog.hu/api/trackback/id/tr241410511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása