Többek közt az is jó volt 2011-ben, hogy a tél nem igazán eresztette ki a fogát. Új év elején azonban ez igencsak sikerült neki: majd befagyott a képes felem a mínuszokban.

      Legrosszabbul azonban a "drágaszág" járt, mert sokszor kényszerült csillaggarázsban aludni. Ha mégis előfordult, hogy a sajátjában éjszakázott, akkor meg a hó nem olvadt le róla, mivel a garázsban nincs fűtés. Illetve ez így ebben a formában nem igaz. Vettem ugyanis egy kis kétaknás, román kályhát "super2" névvel. Itt jegyezném meg, hogy ha csak teheted ne vegyél használt fűtőalkalmatosságot. szegecselés, mókolás, samottolás, lemezelés és még ki tudja miféle munkák várnak rád, mire használható állapotba hozod. No, pontosan ez történt velem is. 

      Legyen az elég, hogy rendbehoztam a jószágot, és beépítettem egy stucnit a garázs falába is (kívül el is fagyott a vakolás, de majd tavasszal kijavítom) és becsöveztem. Itt hívnám fel rá a figyelmet, hogy a falon kidugott cső nem egyenlő a kéménnyel... Füstölt is a szerencsétlen mint a fene. Több volt bent a füst mint kint. így szépen rá is hagytam vagy 2 hónapig, mire elszántam magam, hogy rendes kéményt építsek. Ez a pillanat ma el is jött, és olyan jól is haladtam, hogy ma este már fűtött garázsban alszik a Yaris, vagyis hóolvasztás kúrán van. Ahogy az alul mellékelt képeken is látható, először egy fali konzolt kellett készítenem, hogy megtartsa a padlásról bányászott ezer éves, 105 mm-es (már nem gyártják) csövek alkotta kéményt. Az eredmény nem is lett olyan rossz, bár egy kicsit tiri-tarka. Mindenesetre célnak kiválóan megfelel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bazarghai.blog.hu/api/trackback/id/tr984102327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása