Nemrégiben elkészült biciklimre készítettem egy tulajdonjogot igazoló rézlemezt, vagyis névtáblát. A donor rézlemez nagyapám egyik régi biciklijéről származott, amit a modern technika segítségével átalakítottam...

A régi névtáblákra egy gravírozószerszámmal írták föl a tulajdonos nevét. Ennek hiányában másfajta technikát alkalmaztam. A felületből kiemelkedő 3 dimenziós írást szerettem volna. Ezt elég nehéz kivitelezni házi körülmények közt, de...

Eszembe jutott valami. A nyomtatott áramkörök készítésekor alkalmazott maratási eljárás megfelelő lehet. így neki is álltam: nyomtatás, tükrözés, vasalás, maratás és máris készen van a "vadonat-régi" névtáblám. Persze ez nem véd a tolvajoktól, de nagyon elegáns díszítőelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bazarghai.blog.hu/api/trackback/id/tr621416011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása